Par skolu

Iecavas Mūzikas un mākslas skola ir dibināta 1988. gadā.

Tā ir izglītības iestāde, kur var mācīties mūziku, mākslu un deju.

Skola piedāvā arī interešu izglītību un kursus skolotājiem.

  1. gadā skolā mācās apmēram 200 audzēkņu profesionālajās programmās.
  2. Sagatavošanas grupās un interešu izglītībā piedalās vēl 60 bērni un jaunieši.
  3. Skolā strādā 30 pedagogi un 8 tehniskie darbinieki.

Skolas mērķis ir palīdzēt katram audzēknim un skolotājam attīstīt savas spējas.

Tas notiek ar kvalitatīvām mācībām, koncertiem, izstādēm un radošiem pasākumiem.

Audzēkņi var darboties arī ansambļos un dažādos kolektīvos.

Skola rīko konkursus visā Latvijā jaunajiem mūziķiem un māksliniekiem.

Tie palīdz attīstīties gan audzēkņiem, gan skolotājiem.

Skola sadarbojas ar Lietuvas Radvilišķu Mūzikas skolu.

Mēs lepojamies ar audzēkņu panākumiem Latvijā un citās valstīs.

Daudzi absolventi turpina muzicēt skolas kolektīvos vai mācās tālāk profesionālās skolās.

Mēs esam atvērti jaunām idejām.

Mūsu devīze ir:

Iecava iedvesmo, ierosina, ieskan, iespēlē un iedzied.

  1. gadā skola svinēs 40 gadu jubileju.
  2. Aicinām visus ciemos!

Skolas misija

Mēs esam mūsdienīga, radoša un atbalstoša skola.

Mēs veidojam vidi, kur notiek koncerti un izstādes pilsētā, novadā un valstī.

Vīzija

Audzēknis ir radošs un motivēts.

Viņš attīsta savus talantus un prasmes.

Vērtības

  • Cieņa – mēs cienām viens otru
  • Drošība – skolā ir droša vide
  • Kultūra – mēs mācāmies par kultūru un mākslu
  • Patriotisms – mēs rūpējamies par savu skolu, pilsētu un valsti